2013. március 21., csütörtök

Az ég madarai

Szent Ferenc a kedvenc szentem. Azok közül, akiket ismerek, ő az egyetlen akit elfogadok mint példaképet. Azt  gyakorlom a mindennapi életben is, hogy rábízzam magam Istenre. Van, hogy megy, és sokszor van, hogy kételkedek. De a mai napon megborzongatott a hála...
Fogytán volt a tűzifánk. Láttuk mi már a tél közepén, hogy nem lesz elég, de húztuk az időt, és nem is tudom, miben reménykedtünk. A múlt héten kitaláltam, hogy takarítsuk ki az egyik sufnit, ahol asztalosipari fahulladék van, és amit biztosan nem akarunk felhasználni semmire, azt tegyük meg tűzifának. Együtt csináltuk a szortírozást a férjemmel, és mivel mindketten a "jó lesz ez még valamire" elv hű követői vagyunk, nem sok hullott ki a sorból. Pár talicskányi bútorlap darabot átrámoltunk a kazánházba, de egyáltalán nem tűnt úgy, hogy véglegesen megoldottuk a problémát. Én úgy gondoltam, hogy az uram majd megoldja, ő meg nem tudom mit gondolt, de ültünk a babérjainkon, és ami a legfontosabb: TETTÜK A DOLGUNK. Aztán ma reggel teljesen elfogyott a fa. De valahogy valami fura megmagyarázhatatlan okból nem aggódtam. Talán a jó idő beköszöntében reménykedtem, vagy az uram leleményességében? Nem tudom. Reggel szokás szerint elmentem dolgozni, majd úgy 9 körül, hív a férj telefonon:
- Itt a fa.
- Milyen fa?
- Az Önkormányzat küldött egy kocsi fát.
- Mi van???
- Én se értem.
Le kellett tennem a telefont, mert a dolgaim közben felszaporodtak, de nem tudtam mit kezdeni a helyzettel.

Nos, az történt, hogy az Önkormányzat, és köztük főleg a Faluház vezetője nagyon hálás a munkámért. Bár pénzt nem tudnak adni, úgy érezték, hogy valamivel meg kell hálálják... Ez annál sokkal több, mint amire valaha is számíthattam ezért az önkéntességért.
Ami pedig az ég madarait illeti, valóban nincs miért aggódniuk... mint ahogy nekünk se.

2 megjegyzés:

  1. Mi is sokszor tapasztaltuk már a GONDVISELÉST! - mert ez szó szerint az volt, ugye? ♥♥♥

    VálaszTörlés
  2. Hát ez az! Még most is lúdbőrös leszek, ha rá gondolok :)

    VálaszTörlés