2013. május 29., szerda

Babona


 Ez itt egy muskotályzsálya... Amikor az első gyerekemet szültem, ennek az illóolajával kenegettek mindenhol. Aztán hogy, hogy nem, beleborult a kórházi táskámba, és mindennek ilyen illata lett. Később is, ha megéreztem valahol az illatát, mindig anyaságom boldog pillanatai jutottak eszembe. Kb. 2 évvel ez előtt találtam muskotályzsálya vetőmagot, és azon nyomban vettem is. A szép élmények emlékére. Akkor azt mondtam: ha ez kikel, leszek én még kismama. Nos, az idén irgalmatlan mennyiségű muskotályzsályám van, mindenhol elszaporodott, és az eső még jót is tett vele... Jelent ez valamit? És az jelent-e valamit, hogy tegnap a villanykarónkon ott tollászkodott ő:


Azután még a faluba is követett, röpdösött fölöttem. Lehet, alapja van a néphitnek? :)

4 megjegyzés:

  1. Ennyi jel!!

    Hajrá! Babára fel! :)

    VálaszTörlés
  2. Ha szeretnétek, miért ne lehetne? :)

    VálaszTörlés
  3. Patrícia! Lesz ;) A gólya nem viccelt a karón, bár akkor még nem tudtam biztosan.

    VálaszTörlés