2013. október 18., péntek

Vadászat

Tényleg van benne valami izgalom, valami ősi ösztön. Még akkor is, ha nem én eszem meg a zsákmányt. Mint valami mennyiségi megszállott, naponta többször nézem a csapdákat és strigulázom a hűtőn táblafilccel, hogy mennyi az állás :D Beteges... Ezen a héten "csak" 8 egeret fogtam eddig. És a hétnek még nincs vége. Őszi invázió van. Ők is telepszenek befelé a házba. Az én házamba. A macskák meg nyávognak kajáért. Őket etetem a nemes csemegével... Ettől lesz szép fényes az szőrük, nem a W*kastól :D

2 megjegyzés:

  1. :)))
    Én még nem láttam nálunk, remélem nem is fogok :)

    VálaszTörlés
  2. Amikor ideköltöztünk, irtóztam az egértől. Ha tudtam, hogy bent van egy helységben, nem mertem bemenni. De lám, edződik az ember... Azért ha itt a lakótérben lenne, nem mondom, hogy ilyen nyugodt lennék :)

    VálaszTörlés