2015. január 15., csütörtök

Iskolai marketing

Az én mércémmel ez már tényleg a világ vége... Amíg csak szórólapokat küldözgettek haza az iskolából, vagy ott bent mutogatták a gyereknek a jobbnál jobb vásárlási lehetőségeket, addig csak dörmögtem az orrom alatt, de tegnap kikeltem a képemből. Történt ugyanis, hogy a harmadikos lányom egy könyvvel állított haza, hogy azt meg lehet venni. Semmi extra, nem volt irodalmi mű, pusztán az idő elütésére szolgáló tippeket tartalmazott... olyanokat, amiből rakat van a neten is. Csakhogy ez vastag borítós, sok-sok színes képpel. Mindegy is ez, borzalmasan felhúztam magam. Valaki csúszópénzért tukmálja azokat a szarokat, amiket a könyvesboltban sem lehetne eladni??? Hol élünk??? Kötelező beadni a gyerekem iskolába, rajta keresztül pedig nyomást gyakorolnak rám, hogy fogyasszak, vegyem a sok szemetet... mert a gyerek a gyenge láncszem. Ez etikátlan... szerintem.
Volt már egy ilyen eset kapcsán vitám egy egész intézményvezetéssel, de nem értették a problémámat. Akkor az óvodás gyerekemről volt szó, akit elvittek csoportosan a sarki ABC-be, és ott ingyen Fornettit kaptak... meg lufit. Mert milyen kedves az ABC vezetése... Értetlenül néztek rám, amikor felháborodásomnak adtam hangot. Nem látják át? Azért kaptak ingyen Fornettit, hogy másnap reggel már anyuka kabátját rángassa a gyerek a bolt előtt, hogy vegyen neki azt a finomat (amit mi például semmi szín alatt nem vennénk magunkhoz). De nem, ők csak azt látták, hogy ingyen süti... semmi mást :(
Vajon ez a fajta magatartás törvényileg megengedett? Mert nekem nagyon nem fér bele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése