2015. január 18., vasárnap

Piros vagy fekete

Olyan tavaszi hangulatom van, hogy tegnap hátamra kanyarítottam egyszülött fiamat, kapát, gereblyét ragadtam és előkészítettem egy 100x500-as ágyást borsónak. Lesz, ami lesz, az anyagi veszteség nem lehet jelentős,de ha jó lapra teszek (és nem lesz durva fagy), akkor még az is meglehet, hogy egy kerek hónappal előbb lesz borsóleves az asztalon. A vetést végül elhalasztottam, több okból is. Az első az, hogy most nincs kedvem öntözni, márpedig a borsó nehezen kel ki víz nélkül. Így aztán az áztatás mellett döntöttem. Kiszámoltam, hogy 500-1000 mag kell a területemre, 1000-et beáztattam, és hálát adtam a döntésemért, mert a tavaly vásárolt vetőborsóban egy csomó rágottat (kukacost) találtam.
Ügy gondolom, ha mulcsozom, még inkább leszűkítem a fagyás lehetőségeit.
Ma is szép tavaszi napot mindenkinek!

PostScript:  1000db borsómag elvetve... amikor a legjobban esett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése