2016. február 23., kedd

Lámpabúra

Bizonyára már említettem, hogy van egy olyan elvem, hogy olyat nem veszek, amit én magam is elő tudok állítani. Nos, a lámpabúra nagyon sokáig nem tartozott ebbe a kategóriába, de mivel pénzünk sem igen volt rá az elején, a legtöbb égőnk búra nélkül mered a légtérbe.Aztán egy szép napon láttam egy búraötletet, amikor lufira tapétaragasztóval rátapaszt az ember horgolt terítőket, az másnapra kiköt, kiszúrja a lufit és kész az exkluzív  búra. Na ez nagyon megtetszett, de a kivitelezést megint évekig halogattam, mert hát sok idő a terítők meghorgolása. (Később ugyan láttam összevissza rátekert fonalas verziót is, de azt nem éreztem méltónak.... Hiába... a perfekcionizmus.)
Ezen a télen aztán áttörés következett a témában, mert a Pinteresten felfedeztem egy papírból font búrát. Belevetettem magam a témába és rengeteg videot találtam Elena csatornáján, amik között még éppen lámpabúra fonás is volt. Természetesen nem olyat csináltam, de nagyon sok ötletet és trükköt tudtam ellesni Elenától. Így készült el életem első műve, a konyhai csillárunk:



Ami igaz, az igaz, gyakorlat teszi a mestert, ez még egy erőteljesen béta verzió, a véglegesnek talán egy lakkréteg sem fog ártani, de most nagyon örülök, és egyből hozzá is kezdek a következőnek, mert még van ám meztelen égő, azaz gyakorlási lehetőség.

6 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jóóó! A papírfonás engem is nagyon régóta érdekel.

    VálaszTörlés
  2. Tenyleg nagyon jo, ügyes vagy. Örülök,hogy ujra kezdtel irni!

    VálaszTörlés
  3. De szép lett! Nekem régóta halogatott terület a papírfonás, kosárfonás, effélék.... Hajrá!!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon-nagyon jó lett!!!!
    Ha konyhás, akkor a lakk tényleg nem fog ártani neki, de hallod-e! Te aztán ügyes vagy!!!!
    Minálunk a luifra tekert fonal változat várat még magára évek óta, mert még nem értem, hogy kell megcsinálni, hogy rajta maradjon a foglalaton. Nem vagyok egy zseni, na. :)
    De lehet, hogy egyszerűen hozzá kellene fognom a kiskorúakkal együtt, aztán hajrá....

    VálaszTörlés
  5. Köszi :) Ha távolról nézem, nekem is tetszik... Szerintem nézd meg ezt: https://www.youtube.com/watch?v=IUkbcSyinIo
    Nem hiszem, hogy lesz még kérdésed ;)

    VálaszTörlés