2016. március 8., kedd

Csinosodni vágynak a "nagylányok"

A minap előkaptak egy kötősmagazint és amolyan csajos módra végiglapozták, majd megrökönyödött anyjuknak leadták a rendelést. Mit volt mit tennem, nekiálltam, mert ilyen az anyák élete... Egy hét alatt készült el ez a nyersgyapjú csipkecsoda a középső lánynak.


Kicsit változtattam a mintán, na meg változott az magától is :P Így szokott ez lenni. Most állhatok neki a következőnek... én szerencsétlen :o)
Mindeközben míg ezzel foglalatoskodtam a 2 éves fiam miszlikbe aprított egy egész morting fonalat. Itt-ott belevágott, és csak azt vettem észre, hogy már nincs egyetlen méter sem egyben...

3 megjegyzés:

  1. :D :D Fiad tettén jót nevettem, (Bár átérzem a helyzetet), a pulcsi viszont nagyon szép lett.
    Én most lányom rendelésére épp faliképet varrok. :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csinos!
    Mennyit nézegettem én is ezeket a régi Kötés-Horgolás évkönyveket meg a többieket!!! Legalább annyira szeretem őket, mint a ravelry-t.
    Azért a villamujjaid még mindig lenyűgöznek....

    VálaszTörlés
  3. Én is már fejből tudom, hogy melyik Fürge Ujjakban mi van :)

    VálaszTörlés