2016. április 27., szerda

Tiszta só, piszkos tapasztalatok

Engem is elért a sóval kapcsolatos összeesküvéselmélet, miszerint "mérgezik" a sót és kálium kloriddal dúsítják az egyébként normális esetben nátrium klorid vegyületet. Arra már nem is emlékszem, milyen "borzasztó" hatást tulajdonítottak a kálium kloridnak. Nem mondom, hogy hittem nekik, többek között, mert Szendi azt írja, hogy nem árt a kálium a ma emberének, mert éppenhogy hiánya van belőle, de egy alkalommal, amikor lehetőségem volt rá, vettem színtiszta ásványi nátrium kloridot. Elkezdtük használni. Valamikor ezzel egy időben azt vettem észre, hogy a fogaim nagyon érzékennyé váltak. Volt olyan nap, amikor csak szopogatós kaját tudtam magamhoz venni, mert 4-5 fogam is teljesen használhatatlan volt az érzékenység miatt. Hideg vagy meleg italról nem is álmodhattam, a testhőmérsékletűt is csak szürcsölni mertem. Kiderült, hogy ugyanezen időszakban a férjemnek ugyanez a problémája adódott. Gyanússá vált, hogy ennek "központi" oka van. Elkezdtem utánagondolni, mi változott az életmódunkban, és a sónál lyukadtam ki. Mint mindig, ha szagot fogok, nem hagyom annyiban, és elkezdtem nyomozni. Pár nap alatt megtaláltam a választ és úgy csörömpölt, mint az a bizonyos tantusz a telefonfülkében. A kálium kloridot a gyógyszeripar is használja, többek között az érzékeny fogakra való fogrémekben ez a hatóanyag!!! Ufff. Tehát eddig csak azért nem fájtak a fogaim, mert olyan sót használtam, ami érzéketlenné tette a külső hatásokra.  Nyilván belátom, hogy alapvetően nem a tiszta sóval, hanem a fogaimmal van a probléma, de kövezzen meg bárki, visszatértem a "mérgezett sóra". Azóta nem érzékeny a fogam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése