2016. július 1., péntek

Június

Hihetetlen módon változott minden az elmúlt egy hónapban. Rá se ismertek a területekre, ha láttátok a múlt havi képeket/videot.

8 évvel ez előtt, amikor ideköltöztünk, már akkor szem előtt tartottuk, hogy olyan növényeket ültessünk, amik pont ezeket a körülményeket szeretik. Így választottuk be a homoktövist is. 8 éve istápolgatjuk, vettünk hozzá innen-onnan párt még, mert nem tudtuk hím-e vagy nőivarú a drágám, de semmi jele nem volt annak, hogy ez nem egy elvadult terméketlen bozót. Míg a héten megláttam:
Az első homoktövis termésünk.

Okra

Az első paprikánk (szentesi kosszarvú)

Az első paradicsomok

A télen Spanyolországban ettünk rengeteg sütőtököt. Az ízét össze se lehetett hasonlítani az ittenivel, mind kivétel nélkül mézédes volt. Gondoltam, hátha... ezért egy kis üvegnyi magot összegyűjtöttem, és tavasszal elvetettem. Sajnos leírást így nem kaptam hozzá, ezért nem kicsit lepődtem meg, amikor már mostanra elárasztotta a kertet kinőve a sorközt, kinőve az egész kertet. HATALMAS... és ez még csak a kezdet...

Tököcske
A libuskáim is nőnek, hihetetlen, hogy az előző híradáskor még szinte naposlibákat fényképeztem:

A leghátul lévő három a "kisliba"




 És akkor a körkép video:

Na meg a kukoricatábla. Ugye hihetetlen változáson ment át. A múlt hónapban még nem is látszott ki a földből a kukorica...

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörű!
    Valami hasonlót szeretnék elérni, de hol vagyok még ettől!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Kitartást kívánok, ez a nyitja.

      Törlés