2016. július 4., hétfő

Mágikus szőlő

Említette egyszer a férjem, hogy egy éjszaka alatt rátekeredett a szőlő kacsa a talicskára, de ezt valahogy nem fogtam.
Aztán a 10 éves lányom jött elő azzal a "marhasággal", hogy amíg ő ült a fűben, a szőlő "átölelte" a nyakát. Gondoltam, hogy élénk a fantáziája.
Mindaddig ezt gondoltam, amíg egy kellemes estén nem ültem le a kerti padra élvezni az életet és nézegetni a világot. Megszemléltem többek között a mellettem elnyúló szőlőágat is, ezért állítom biztosan, hogy az az ág az ellenkező irányba kanyarodott. Aztán egy tíz perc-negyed óra elteltével egyszer csak azt vettem észre, hogy az ágat nem bírom eltolni magamtól. Egyszerűen rám szállt, mintha mágnesként vonzanám. Ekkor eszembe jutott, amit a lányom mondott és kezdett gyanús lenni, hogy neki se a fantáziája játszott.
Kerestem a neten erről valamit, de semmit nem találtam. Én így laikus aggyal azt gondolom, hogy a szőlő valamilyen elektromos hatásokat érzékelve keresi azt a hozzá legközelebb eső tárgyat, amibe belekapaszkodhat. Bámulatos.


1 megjegyzés: