2016. július 8., péntek

Új varrományok

 Ez mondjuk nem varrás, de az anyagfelhasználás optimalizálására kiválóan alkalmas.Régóta szemezgetek két csík angin anyaggal, amit el se tudtam képzelni , mire használhatnék. Mígnem egy átszellemült pillanatomban megláttam az "ágyizét" - ahogy a lányaim nevezik. Régi típusú gyerekágyaink vannak, még az enyém volt, én kaptam óvodás koromban. Kicsit megviselődött a huzat:

Előtte...


Utána.



Azután a nyár nem  telhet kalap nélkül. Mostanra kinőtték az eddig használtat, ideje volt újat építeni. Épp csak próbaképp alkottam meg a lilát egy maradék ágyeműhuzatból, de a Művésznő már le se vette többet. Természetesen a kis Cserfesnek is ugyanolyan kellett, de abban kiegyeztünk, hogy legalább anyagában különbözzön.



Végül a nagylánynak készült egy térdnadrág a régóta pakolgatott lapszoknyámból. Pont nadrágnak lett megálmodva az anyag, a lapszoknya csak eltévelygés volt részéről :)



3 megjegyzés: